Zwroty i Reklamacje

ZWROTY

W terminie 14 dni od otrzymania zakupionego towaru Kupujący może dokonać jego zwrotu. Kiedy Kupujący postanawia zwrócić towar, obowiązuje postępowanie według poniższego schematu:

  1. Wypełnienie przez Kupującego Oświadczenia o odstąpieniu do umowy wraz z numerem konta, na które mamy zwrócić pieniądze oraz dołączenie paragonu zakupu. Oświadczenie z paragonem można wysłać razem z towarem lub osobno (jeśli osobno - koniecznie listem poleconym - za przesyłki zagubione odpowiada Kupujący).

  2. Zwrot towaru (oraz paragonu zakupu). Towar powinien być nowy, kompletny i nienaruszony, w takim stanie, w jakim otrzymał go Kupujący z metkami producentów i opakowaniem producenta. Nie przyjmujemy zwrotów, w których wyraźnie widać jakiekowiek naruszenie lub zużycie produktu, oprócz śladów normalnego użytkowania produktu, oraz zwrotów produktów, których użytkowanie przez inną osobę jest niedopuszczalne ze względu na ochronę zdrowia i higieny.

  3. Zwracamy cenę zakupionego towaru oraz koszty przesyłki od sprzedawcy do kupującego  do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie). Kupujący wysyła paczkę na własny koszt. Nie odbieramy paczek wysłanych na nasz koszt.

  4. W ciągu 14 dni prześlemy pieniądze za zwrócony towar, na wskazane przez Kupującego konto bankowe.

Formularz Oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest dostępny tutaj

UWAGA! Powyższa procedura zwrotu dotyczy tylko konsumenta detalicznego, który dokonał zakupu z paragonem. W przypadku zakupu na fakturę VAT, zwrot pieniędzy następuje po odesłaniu do nas podpisanej faktury korygującej na zakup. Może to wydłużyć cały proces zwrotu.

 

ZWROTY PROSIMY PRZESYŁĆ NA ADRES:

Skład Medyczno-Rehabilitacyjny MELISA-MED
ul. Franciszka Stefczyka 47
51-662 Wrocław

 

Jeśli potrzebujecie Państwo pomocy lub dodatkowych informacji prosimy o kontakt na e-mail: sklep@ortomoda.pl 

 

REKLAMACJE

Wykorzystując wieloletnie doświadczenie, dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas produkty były niezawodne i najwyższej jakości. Jeśli jednak stwierdzą Państwo jakąś wadę zakupionego u nas produktu, poniżej przedstawiamy informacje dotyczące postępowania gwarancyjnego.  

  1. Wszystkie towary zakupione w sklepie OrtoModa.pl objęte są gwarancją producenta oraz ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową.
  2. Jeśli zauważysz w swoim produkcie jakąkolwiek wadę lub niezgodność prosimy o wypełnienie formularza reklamacji, który można pobrać (tutaj) i odesłanie go wraz z towarem i dowodem zakupu na nasz adres. Klienci, którzy zarejestrowali się na naszej stronie i posiadają konto, mogą zgłosić reklamację poprzez panel klienta.
  3. Towar odsyłany do oględzin musi być czysty i suchy. 
  4. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi.

 

JAK REKLAMOWAĆ PRODUKT

  1. Wypełnij formularz reklamacyjny (do pobrania tutaj)
  2. Przygotuj towar do wysyłki
  3. Formularz reklamacyjny wraz z reklamowanym produktem wyślij na adres:
Skład Medyczno-Rehabilitacyjny MELISA-MED
ul. Franciszka Stefczyka 47
51-662 Wrocław

 

DODATKOWE INFORMACJE

  1. Kupujący odsyła produkt do reklamacji na własny koszt. Koszty podlegają zwrotowi w przypadku uznania roszczenia reklamacyjnego. Zwrot kosztu reklamacji obejmuje zgodnie z przepisami prawa kwotę najtańszej możliwej formy dostarczenia towaru przewidzianą na stronie sklepu OrtoModa.pl

  2. W przypadku gdy sprzedawca nie uzna reklamacji konsumenta, a ten się nie zgadza z jego decyzją, może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego.

  3. Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne.

  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych.

Jeśli mają Państwo pytania lub wątpliwości prosimy o kontakt na adres sklep@ortomoda.pl